Mowa ciała w biznesie
Dla kogo?
Pracownicy, którzy muszą wykazać się umiejętnością efektywnej komunikacji.
W jakim celu?
Nabycie umiejętności dostrzegania subtelnych sygnałów niewerbalnych: ruchy gałek ocznych, reakcje mimiczne, gesty rąk i nóg, ubiór, postawa ciała, dystans fizyczny.
W jaki sposób?
Spotkanie warsztatowe połączone m.in. z obserwacją - analizą case studys - ćwiczeniami realizowanymi z kamerą
Ile czasu?
Sugerowany czas trwania - 2 dni (16 godz.)
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Dla kogo?
Menedżerowie, pracownicy pionu operacyjnego i administracji.
W jakim celu?
Nabycie wprawy w stosowaniu technik retorycznych i perswazyjnych w kontakcie z dużą grupą odbiorców.
W jaki sposób?
Warsztat - symulacje - analiza case studys.
Ile czasu?
2 dni (16 godz.)
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
Dla kogo?
Każdy tego potrzebuje
W jakim celu?
intencją autorów programu jest zaproponowanie rzetelnego, kompetentnego programu zajęć, który gwarantuje pozyskanie, odświeżenie i/lub utrwalenie najważniejszych zagadnień związanych z komunikacją międzyludzką. Doświadczenie pokazuje, że brak tych umiejętności jest stałą przeszkodą na drodze do rozwoju kompetencji menedżerskich, handlowych, negocjacyjnych, itp.
W jaki sposób?
Poszczególne umiejętności nabywane są w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych. Dodatkowymi pomocami są filmy i studia przypadków. Całe spotkanie prowadzone jest w lekkiej, przyjaznej atmosferze.
Ile czasu?
2 dni (16 godz.)
SUKCES BUDOWANY GŁOSEM
Dla kogo?
Ludzie biznesu oraz wszyscy, których udziałem jest występowanie przed audytorium, prowadzenie prezentacji, przekonywanie słuchaczy do swoich racji, pomysłów, oferowanych produktów:
• Prezesi, dyrektorzy, menedżerowie
• Osoby współpracujące z mediami
• Osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
• Grupy zawodowe, dla których głos jest narzędziem pracy m.in.: prawnicy, politycy, nauczyciele, wykładowcy, trenerzy, dziennikarze
W jakim celu?
„Żeby Cię słyszano, rozumiano i chętnie słuchano” / W trakcie warsztatu:
• Poznasz tajniki prawidłowej emisji głosu.
• Odkryjesz magię głosu.
• Zwrócisz uwagę na postawę ciała i gesty.
• Usprawnisz aparat mowy.
• Poznasz ćwiczenia, które pozwolą osiągnąć precyzję artykulacyjną i wyrazistość.
• Poprawisz dykcję.
• Poznasz, co wpływa na estetykę wypowiedzi i kulturę żywego słowa (akcent, intonacja, pauza, tempo wypowiedzi).
• Dowiesz się czym jest magia słowa.
W jaki sposób?
Metoda warsztatowa, zajęcia prowadzone w sposób aktywny, angażujący uczestników.
Ile czasu?
2 dni (16 godzin)
SZTUKA PRZEMAWIANIA I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
Dla kogo?
Szkolenie adresowane dla wszystkich osób, które występują publicznie:
• Osoby pełniące kluczowe funkcje w firmie – średnia i wyższa kadra zarządzająca
• Osoby mające kontakt z mediami
• Osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
• Pracownicy jednostek public relations
• Prawnicy
• Politycy
• Nauczyciele, wykładowcy, trenerzy. •••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Obszary tematyczne: elementy autoprezentacji, przygotowanie konspektu wystąpienia, elementy mowy ciała, gospodarowania przestrzenią, praca głosem, prezentacja multimedialna.
W jakim celu?
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do:
• Przygotowania prezentacji w sposób logiczny, interesujący i przejrzysty,
• Występowania przed grupą bez tremy, w sposób zaplanowany,
• Zachowania dobrego samopoczucia i pewności podczas całego wystąpienia,
• Skutecznego dotarcia z treścią przekazu do słuchaczy, uzyskania dobrego kontaktu z grupą,
• Panowania nad własnym ciałem w czasie prezentacji,
• Umiejętnego poprawienia brzmienia swojego głosu,
• Poznania podstawowych ćwiczeń usprawniających artykulację,
• Doskonalenia wymowy i kultury wypowiedzi.
W jaki sposób?
Metoda warsztatowa, zajęcia prowadzone są w sposób aktywny, angażujący uczestników. Ćwiczenia grupowe i indywidualne połączone z analizą potrzeb uczestnika, warsztat rejestrowany kamerą.
Krótkie wystąpienia nagrywane przed kamerą i odtwarzane wraz z bieżącym feedbackiem od trenera.
Ile czasu?
2 dni (16 godzin)