Umawianie spotkań drogą telefoniczną
Dla kogo?
Handlowcy, agenci
W jakim celu?
Warsztat opracowano z myślą o pracownikach, których zadaniem jest pozyskiwanie klientów drogą telefoniczną. Akcent położono na stymulowanie zainteresowania klientów oraz aranżowanie spotkań.
W jaki sposób?
Uczestnicy doskonalą umiejętności stosowania zabiegów perswazyjnych, a wszystkie ćwiczenia stanowią symulacje realnych kontaktów z klientami.
Ile czasu?
16 godz.
Telemarketing
Dla kogo?
Telemarketerzy
W jakim celu?
Wzrost efektywności rozmów telefonicznych. Akcent położony jest na techniki perswazji i zamykanie sprzedaży.
W jaki sposób?
symulacje rozmów - analiza case study's
Ile czasu?
16 godz.
Clienting
Dla kogo?
Handlowcy, pracownicy obsługi Klienta
W jakim celu?
Wdrożyć techniki budowania pozytywnych i trwałych relacji z Klientami.
W jaki sposób?
ćwiczenia grupowe i w parach - symulacje - case study - gry - kwestionariusze
Ile czasu?
16 godz.
Standard telefonicznej obsługi klienta
Dla kogo?
Obsługa klienta, pracownicy recepcji
W jakim celu?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy wymagają wdrożenia nowej, telefonicznej strategii obsługi klienta lub usystematyzowania dotychczas stosowanych zachowań werbalnych i wokalnych. Akcent położono na kształtowanie właściwych nawyków prowadzenia rozmowy i utrwalanie takich form zachowania, które są zgodne z przyjętym standardem.
W jaki sposób?
gry - symulacje - case study - kwestionariusze - zabawa - debata
Ile czasu?
16 godz.
Przekształcanie rozmowy informacyjnej w handlową
Dla kogo?
Pracoiwnicy obsługi, telemarketerzy
W jakim celu?
Warsztat dedykowany pracownikom, którzy prowadzą rozmowy przychodzące. Akcent położono na doskonalenie umiejętności płynnego przechodzenia od fazy informowania do fazy sprzedaży.
W jaki sposób?
Uczestnicy ćwiczą każdy z etapów tego typu rozmowy, uczą się kierować dynamiką rozmowy i zdobywać przychylność klientów.
Ile czasu?
16 godz.
Profesjonalna prezentacja
Dla kogo?
Pracownicy, którzy muszą wykazać się wysokimi kwalifikacjami w zakresie perswazyjnej prezentacji.
W jakim celu?
Nabycie umiejętności właściwego przygotowania prezentacji, opracowywania planu oddziaływania i skutecznej realizacji tych zamierzeń.
W jaki sposób?
ćwiczenia indywidualne - symulacje
Ile czasu?
16 godz.
Techniki sprzedaży
Dla kogo?
Handlowcy
W jakim celu?
Wzrost sprzedaży.
W jaki sposób?
Spotkanie jest prowadzone zgodnie z klasyczną formułą szkolenia sprzedażowego, tzn. takiego, które każdy pracownik działu handlowego powinien przejść oraz co jakiś czas odświeżać. W trakcie szkolenia są podejmowane takie zagadnienia z zakresu: pierwsze wrażenie, autoprezentacja, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty, odpieranie zarzutów, zamykanie sprzedaży.
Ile czasu?