Techniki perswazji w negocjacjach problemowych
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone dla doświadczonych pracowników, którzy korzystali z wielu szkoleń z zakresu negocjacji i potrzebują nowych inspiracji oraz przełamania rutyny.
W jakim celu?
Pozwala nabyć umiejętności stosowania właściwych dla negocjacji problemowych narzędzi oddziaływania: budowanie relacji i właściwej atmosfery rozmów, identyfikacja problemu, opracowywanie i krytyczna analiza alternatyw, skuteczne przekonywanie do rozwiązań.
W jaki sposób?
Szkolenie prowadzone w formie warsztatów, podczas których uczestnicy pracują na niestandardowych grach problemowych, których przebieg jest szczegółowo i wieloaspektowo analizowany.
Ile czasu?
2 dni / 16 godz. dydaktycznych
Negocjacje. Od rywalizacji do kooperacji
Dla kogo?
Warsztat dla pracowników, którzy powinni otrzymać solidne podstawy z zakresu negocjacji.
W jakim celu?
Opanowanie najważniejszych pojęć z zakresu negocjacji. Umiejętność przygotowania rozmów negocjacyjnych, budowania relacji, prezentacji stanowiska, targowania się, przełamywania impasu i zamykania negocjacji.
W jaki sposób?
W trakcie szkolenia uczestnicy biorą udział w licznych grach negocjacyjnych, wykorzystują odpowiednie case study.
Ile czasu?
2 dni / 16 godz. dydaktycznych
Negocjacje sprzedażowe w praktyce
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane handlowcom, u których w wyniku analizy potrzeb szkoleniowych stwierdzono lukę w zakresie wiedzy i umiejętności dotyczących negocjacji.
W jakim celu?
Celem jest wzrost pewności i siły perswazyjnej pracowników oraz zwiększenie skuteczności prowadzonych rozmów z klientami, przekładające się na wyniki finansowe organizacji.
W jaki sposób?
Szkolenie prowadzone w małych grupach, w sposób pozwalający na to, aby każdy uczestnik mógł wziąć udział w rozgrywaniu szeregu gier pozycyjnych i problemowych, szlifując kompetencje w zakresie negocjacji sprzedażowych.
Ile czasu?
2 dni / 16 godz. dydaktycznych
Negocjacje z sieciami
Dla kogo?
Szkolenie w formie warsztatów, kierowanych do KAM-ów pracujących w branżach FMCG oraz DIY.
W jakim celu?
Celem jest wypracowanie oraz przećwiczenie konkretnych strategii negocjacyjnych z trudnymi/twardymi kupcami.
W jaki sposób?
Szkolenie ma formę warsztatu konsultingowego. Uczestnicy przygotowują się do realnych negocjacji. Symulują kolejne rozwiązania w ćwiczeniach przed kamerą. Trener pełni rolę doradcy.
Ile czasu?
2 dni / 16 godz. dydaktycznych
Negocjacje kupieckie
Dla kogo?
Warsztat dedykowany kupcom z branży FMCG i DIY oraz pracownikom departamentu zakupów.
W jakim celu?
Uczestnicy przygotowują indywidualne strategie oraz opracowują własne techniki realizacji celów negocjacyjnych na potrzeby realnych negocjacji z monopolistami.
W jaki sposób?
Warsztat ma formę konsultingową. Każdy uczestnik osobno opracowuje konkretną strategię rokowań i symuluje rozwiązania w ćwiczeniach z kamerą.
Ile czasu?
2 dni / 16 godz. dydaktycznych
Taktyki negocjacyjne
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane handlowcom i kupcom, którzy potrzebują intensywnego treningu w zakresie stosowania taktyk negocjacyjnych.
W jakim celu?
Pozwala kształtować nawyki automatycznego stosowania przemyślanych sposobów reagowania w rozmowach z profesjonalistami.
W jaki sposób?
Szkolenie ma formę warsztatową i stanowi swoistą "siłownię" dla negocjatorów. Niemal w całości składa się z ćwiczeń i gier negocjacyjnych.
Ile czasu?
2 dni / 16 godz. dydaktycznych
Negocjacyjna obrona ceny
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane handlowcom oferującym produkt/usługę postrzegany/ą przez klientów jako kosztowna.
W jakim celu?
Najważniejszym celem jest opanowanie solidnej argumentacji cenowej oraz nabycie umiejętności łatwego stosowania taktyk obrony ceny na różnych etapach negocjacji.
W jaki sposób?
Szkolenie ma formę warsztatową. Składa się z dużej ilości gier, analiz case study's, oraz ćwiczeń przed kamerą.
Ile czasu?
2 dni / 16 godz. dydaktycznych