Klienci

ABC Data AIC Akzo Nobel Allianz Aspiro Avon Bank BPH Bank Zachodni WBK Baxter Bayer BGŻ BNP Paribas Biogen Idec BZWBK Aviva Buster CEDC International Clear Channel Colfarm CRL Danone Dyrup EGB Investment BGŻ  BNP Paribas EGIS Polska Dystrybucja Electrolux EmiTel Energa Toruń Ergo Pro Essentra Packaging E-Studio Software Europol Gaz Franke Gedeon Richter Glencore GLS Poland Grand Grupa Adamed Hamilton Sundstrand Hasco Lek Havas Media HBO Horn Distribution Hydrostop ING Bank Polska International Paper Kwidzyn Inter-Vion Intrograf Itelligence Janssen-Cilag Polska Jungheinrich Polska KFM Kolporter Koncern Energetyczny Energia Pro Lambert Smith Hampton Leroy Merlin Lidex Lorenz Bahlsen Snack World Lukas Bank (Credit Agricole) McDonald's Polska Medical Tribune Medi-Sept Mewa Mondi Group MPWiK Lublin Nałęczowianka Narvil Hotel NCH Nestle Netafim Netia Nordea Bank Nutricia Orange Orlen Oil Ośrodek Pamięć i Przyszłość PGNiG Philips Lighting Poland PKO BP PKN Orlen Polskie Centrum Marketingowe Poczta Polska Polkomtel Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu Promedica24 PZU Życie Rabobank Raiffeisen Bank RDR Grupa Agory RK Niedziałek Slawex Same Deutz-Fahr Sanofi-Aventis Santen OY Schering Plough Siemens SM Spomlek Star Foods Stella Pack Stock Polska Tauron Dystrybucja Tchibo Telewizja Polska TVP Time & Space Media House (Radio Eska) Top English School Toyota Valeant Vectra Vestas Poland Volkswagen Volvo Polska VTC Wyższa Szkoła Bankowa Zakłady Tłuszczowe w Bodaczowie

 

Volvo Truck Corporation

dr Maciej Kesler - Competence Development Manager

Pan Paweł Fortuna realizował dla pracowników sieci dealerskiej Volvo Polska 7 różnych modułów szkoleniowych w ramach paneuropejskiego programu Accelerate Aftermarket. Jesteśmy zadowoleni zarówno ze stylu prowadzenia szkoleń, jakości przekazywanej wiedzy, jak i zaangażowania trenera w rozwiązywanie realnych problemów zgłaszanych przez uczestników szkoleń. W dalszym ciągu kontynuujemy współpracę z Panem Pawłem Fortuną i rekomendujemy ją każdemu, dla kogo liczy się profesjonalizm, wiedza i doświadczenie konsultanta oraz namacalny efekt współpracy. Obecnie (2008/2009) konsultanci FORTUNA & FORTUNA z powodzeniem realizują szkolenia wyższej kadry menedżerskiej w ramach programu "The Core".

Polkomtel

Grzegorz Salachna - Kierownik Zespołu Klientów Kluczowych

Doskonały mariaż wiedzy i kompetencji z pełną kontrolą nastrojów i zaangażowania uczestników. Najbardziej efektywne szkolenia łączące poważne i "z przymrużeniem oka" podejście do tematu. Doskonały mariaż wiedzy i kompetencji z pełną kontrolą nastrojów i zaangażowania uczestników. Cztery lata interesującej współpracy przy różnych projektach, brak efektu zmęczenia i znużenia pracowników. Firma FORTUNA & FORTUNA to kompetentny partner w obszarach treningu sprzedaży, aktywizacji pracowników, rozwiązywania problemów wewnętrznych i negocjacji handlowych.

Adamed

Katarzyna Rusin 

Poszukując niestandardowych rozwiązań dla naszej kadry kierowniczej w ramach pionu badawczo-rozwojowego natknęliśmy się na firmę pana Pawła Fortuny. Spośród szerokiej gamy szkoleń jakie oferuje firma FORTUNA & FORTUNA dobraliśmy takie jakie najbardziej mogło odpowiadać naszym potrzebom i nie zawiedliśmy się. Szkolenie było prowadzone profesjonalnie i jednocześnie w sposób kreatywny. Zawierało nie tylko teoretyczne wykłady, ale jednocześnie ćwiczenia, podczas których mogliśmy się nie tylko wiele nauczyć, ale i dowiedzieć czegoś o sobie.

 
Krzysztof Kurowski

Pan Paweł Fortuna to niezwykła osobowość i wspaniały człowiek, który w swoim życiu obronił pewne ideały i wartości, nie poszedł za tłumem (światem), który zaczyna je gubić. To wszystko podczas dwóch dni szkolenia udało mu się zaszczepić we mnie, choć utrzymać i rozwijać to w sobie będzie na pewno trudno. Szkolenie prowadzone było w bardzo przyjaznej atmosferze, a od prowadzącego "biła" pasja i profesjonalizm. Po dwóch dniach szkolenia wiele się nauczyłem, myślę że pewne elementy już implementuję w swojej pracy i zarządzaniu zespołem, a Pana Pawła Fortunę zaliczam do ludzi inspirujących do podejmowania w życiu tych najwyższych celów...

 
Marcin Kołaczkowski

Pracę Pana Pawła Fortuny oceniam bardzo wysoko, zarówno pod kątem merytorycznym jak i czysto "ludzkim". Dysponuje on olbrzymią wiedzą, którą potrafi przekazywać w sposób bardzo interesujący, poparty ciekawymi przykładami i opisami. Przekaz jest zróżnicowany nie tylko pod względem treści, ale i formy - wykład, ćwiczenia w grupach, rozmowy, zabawy. Poza dużą dozą ciekawych informacji, od prowadzącego można było uzyskać także sporo "pozytywnej energii", co jest, moim zdaniem, również bardzo istotne. Sądzę, że powinniśmy utrzymywać kontakt z tego typu ludźmi.

Polskie Centrum Marketingowe

 

Robert Szajner - Kierownik Zespołu Szkoleń

Chciałbym bardzo serdecznie podziękować za świetnie merytorycznie przygotowane działanie szkoleniowe. Co niezwykle ważne, WIELKIE dzięki za Trenera dedykowanego do projektu - Panią Magdalenę Goławską, dzięki której nakreślona merytoryka przerodziła się doskonałe narzędzia. Prowadząca była Zjawiskiem Trenerskim samym w sobie, a to pozwoliło na rewelacyją realizację postawionych założeń. Opinia wystawiona przez uczestników po szkoleniu nie pozostawia absolutnie żadnych wątpliwości - "było naprawdę świetnie".

Allianz

Gabriel Rycel - Kierownik Wydziału Wsparcia Sprzedaży

Od dłuższego czasu poszukiwałem osoby, która nauczyła by naszych sprzedawców skutecznych i niestandardowych metod prowadzenia rozmowy telefonicznej zakończonej umówieniem spotkania z decydentem. Wybrałem Pawła Fortunę opierając się na referencjach i opiniach osób, które z nim współpracowały. Jego kreatywne podejście do problemu, otwartość na nasze pomysły doprowadziły do tego, że otrzymaliśmy unikalny materiał przygotowany wyłącznie dla nas. To jest to o co nam chodziło. Paweł udowodnił, że jest w stanie wypracować coś nowego od podstaw i co najważniejsze jest to produkt najwyższej jakości. Polecam jego usługi wszystkim tym, którzy lubią eksperymentować przy trudnych tematach i lubią poczuć smak satysfakcji gdy wspólnie z trenerem osiągają założone cele.

Top English School

Paweł Majtyka - Współwłaściciel

Nasza firma zajmuje się prowadzeniem sieci szkół językowych Top English School. Współpracujemy z grupą dyrektorów regionalnych i dyrektorami poszczególnych ośrodków. Na początku listopada uczestniczyliśmy w spotkaniu na temat Motywacji i Kreatywności prowadzonym przez pana Pawła Fortuna i Mirosława Urbana. Nikt bardziej trafnie do tej pory nie trafił w potrzeby naszych pracowników. Szkolenie przebiegało profesjonalnie, prowadzący w sposób celny rozpoznał potrzeby grupy i dzięki wykorzystaniu niekonwencjonalnych metod, zaskakujących rozwiązań, otwartych dyskusji spowodował czynny jej udział w szkoleniu. Wszystko to w połączeniu z poczuciem luzu i dużą dawką dobrej zabawy sprawia, że FORTUNA & FORTUNA jest godnym polecenia partnerem, który charakteryzuje się nieszablonowym podejściem do problemów, właściwym warsztatem i, co ważne, dba o właściwą atmosferę organizowanych przez siebie spotkań.

Lidex Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji

Stanisław Buczyński - Prezes

Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji LIDEX z wielką przyjemnością udziela referencji Panu Pawłowi Fortunie, który przygotował i przeprowadził szkolenie na temat „Psychologia telefonicznej obsługi klienta”. Trzykrotne uzyskanie godła Inwestor w kapitał Ludzki jest potwierdzeniem dużego zaangażowania w ciągłe podnoszenie kwalifikacji zespołu LIDEX. Te doświadczenia pozwalają nam wysoko ocenić Pana wiedzę i profesjonalizm oraz polecić jako godnego zaufania partnera w biznesie.

Tchibo

Tomasz Gruszczyński - National Key Account Manager

Jeżeli szukacie Państwo standardowego szkolenia, gdzie prowadzący stoi przed tablicą oraz prezentuje niepotrzebne wykresy, a uczestnicy boją się odpowiedzieć na pytanie w „nieodpowiedni sposób”, na pewno odradzam wybór Pana Pawła Fortuny. Jeżeli szukacie Państwo szkolenia, w czasie którego chcecie posiąść wiedzę teoretyczną, trudną do przełożenia na praktykę – odradzam firmę Fortuna & Fortuna. Jeżeli szukacie Państwo szkolenia, o którym zapomnicie lub chcecie zapomnieć w przyszłości – również odradzam wybór Pana Pawła Fortuny.

Jeżeli natomiast szukacie Państwo szkolenia kierunkującego, dopasowanego do konkretnych uczestników i konkretnych sytuacji, szczerze polecam kurs prowadzony przez firmę FORTUNA & FORTUNA.

Dwa dni szkolenia „Executive Negotiations” spędzone w towarzystwie Pana Pawła były dla nas naprawdę chwilami inspirującymi – a jesteśmy osobami, które już kilka lat zajmują się współpracą z sieciami handlowymi i były na niejednych kursach negocjacyjnych. Oprócz tego, że dowiedzieliśmy się sporo o nas samych, mogliśmy pod okiem fachowca rozwiązywać konkretne problemy, z którymi borykamy się na co dzień. Mając w zanadrzu jego wykształcenie psychologiczne oraz doświadczenie biznesowe, wypracowaliśmy skuteczne podejścia negocjacyjne do rzeczywistych sytuacji. A oprócz tego mogliśmy poznać bardzo ciekawą technikę odstresowania i relaksu, o której Państwo musicie się już sami dowiedzieć… Szczerze polecam!!!

Lambert Smith Hampton

Anna Dziewiątkowska

Niewątpliwie jedne z najciekawiej spędzonych godzin w naszym życiu. Paweł Fortuna imponuje wiedzą, profesjonalizmem i ciekawością. Dzięki swojej otwartości szybko zyskuje sympatię. Jeżeli zajęcia ze studentami prowadzi w identyczny sposób jak szkolenia to na pewno nie narzeka na frekwencję a my osobiście żałujemy, że nie spotkaliśmy podobnej osobowości w trakcie swoich studiów. Paweł to jedna z najciekawszych osób, jakie mieliśmy okazję poznać – mamy szczerą nadzieję, że nasza znajomość i współpraca z nim się nie zakończy. Szczerze polecamy wszystkim "głodnym wiedzy". Uważamy, iż szkolenie było oryginalne. Nikt nas nie katował nudnymi wywodami. Czas spędzony luźno, efektywnie – nie chcieliśmy kończyć. Paweł jest wspaniałym człowiekiem, to słowo jest duże, ale jak najbardziej określa jego osobę. Podoba nam się przekazywanie wiedzy, podoba nam się, że widzi w nas pozytywne strony, a ewentualne defekty, pomyłki wyjaśnia w znakomity sposób. Jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy poznać na swej drodze kogoś tak "bogatego".

Polkomtel

Piotr Skrzypczak - Kierownik Departamentu Obsługi Programów Lojalnościowych 

W imieniu uczestników szkolenia chciałbym serdecznie podziękować trenerowi Pawłowi Fortunie za wyjątkowo interesujące i przydatne szkolenie dla pracowników Polkomtel S.A. „Kształtowanie lojalnych Klientów". Nadrzędnym celem szkolenia, który bez wątpienia został osiągnięty, było podnoszenie efektywności działania i kwalifikacji konsultantów. Drugim celem, który mogliśmy zauważyć było budowanie motywacji i integracja zespołu – zakończone również sukcesem.
Najcenniejsze w tym szkoleniu było:
- Program indywidualnie dobrany do naszych potrzeb,
- Minimum teorii, maksimum praktyki i doświadczenia,
- Nasz aktywny udział w szkoleniu,
- Doskonałe przygotowanie prowadzącego i dokładna znajomość specyfiki naszej pracy, co
  mogliśmy odczuć podczas całego szkolenia,
- Indywidualne podejście do każdego z uczestników,
- Doskonałe poczucie humoru trenera, które odegrało ogromną rolę w tym szkoleniu.
Jestem przekonany, że szkolenie to zaktywizowało grupę naszych pracowników, pokazało obszary, nad którymi powinniśmy się skoncentrować w szczególności i pomogło nam poznać się wzajemnie w innych warunkach niż codzienna praca.

Star Foods Polska

Nisko Koskiniotis – Key Account Manager

Pracownicy naszej firmy zajmujący się negocjacją warunków handlowych uczestniczyli w cyklu szkoleń: „Doskonalenie predyspozycji negocjacyjnych” prowadzonych przez pana Pawła Fortuna. Efektem szkolenia jest skuteczne stosownie przez naszych pracowników technik negocjacyjnych, co pozwala im maksymalnie wykorzystać prawdopodobieństwo sukcesu w realnych negocjacjach. Szkolenia przebiegały profesjonalnie, prowadzący w sposób trafny rozpoznał potrzeby grupy i spowodował czynny jej udział w szkoleniu.

Lorenz Bahlsen Snack World

Sławomir Głodek – Key Account Manager

Jeżeli myślisz, że to kolejne szkolenie z pakietem gotowych informacji a Ty musisz jakoś spędzić te dwa lub więcej dni, aby szef miał poczucie, że coś dla Ciebie zrobił to jesteś w błędzie. Twoje uczestnictwo to duże przeżycie jestem pewien, że nie zapomnisz tego tak długo tak jak nie zapomina się pierwszej randki, pocałunków, udanych wakacji, czy ulubionych nauczycieli w szkole. Niekonwencjonalne metody, zaskakujące rozwiązania, otwarte dyskusje i coś, czego nie ma na szkoleniach, czyli poczucie luzu i dużo dobrej zabawy. Fakt pochłaniania wiedzy jeszcze nigdy nie sprawiał mi tyle radości, a nabyte umiejętności wykorzystasz nie tylko w pracy zawodowej z klientami, szefem, ale również w życiu codziennym – w kontaktach ze znajomymi, kierowcą taksówki czy panią z banku. Musisz koniecznie tego doświadczyć!

Netafim

  Eitan Zauberman - Dyrektor

FORTUNA & FORTUNA to firma godna polecenia za rzetelność, wiedzę, doświadczenie i profesjonalizm.

 

Grand

Małgorzata Pawlak - Prokurent

Pracownicy „Grand” Sp. z o.o. uczestniczyli w szkoleniu „Praktyczna psychologia perswazji w sprzedaży”. Mimo intensywności szkolenia, jego uczestnicy wyszli z niego pełni sił, energii i motywacji do działania. Bardzo atrakcyjna forma przedstawienia, a w efekcie doskonalenia zasobów sprzedaży sprawiła, iż nowe techniki zostały łatwo przyswojone, a aktualnie stosowane w Grand w porządku dziennym.
Doceniamy zaangażowanie i profesjonalizm doprawiony dużą dozą humoru. Gratulujemy również umiejętności prostego przekazania i przedstawienia rozwiązań wielu trudnych sytuacji, z którymi na co dzień boryka się dział handlowy.
Reasumując FORTUNA & FORTUNA to bardzo dobry sposób aby pozyskać rzetelną wiedzę i udoskonalić metody własnych działań, a wszystko to w luźnej i wesołej atmosferze.