Negocjacyjna obrona ceny
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane handlowcom oferującym produkt/usługę postrzegany/ą przez klientów jako kosztowna.
W jakim celu?
Najważniejszym celem jest opanowanie solidnej argumentacji cenowej oraz nabycie umiejętności łatwego stosowania taktyk obrony ceny na różnych etapach negocjacji.
W jaki sposób?
Szkolenie ma formę warsztatową. Składa się z dużej ilości gier, analiz case study's, oraz ćwiczeń przed kamerą.
Ile czasu?
2 dni / 16 godz. dydaktycznych
Skuteczne przywództwo
Dla kogo?
Warsztat opracowano z myślą o menedżerach, którzy są zainteresowani doskonaleniem umiejętności przekonywania podwładnych do nowych kierunków działania lub zmiany aktywności.
W jakim celu?
Wdrożenie skutecznych technik budowania autorytetu i wpływania na podwładnych.
W jaki sposób?
debata - case study's - kwestionariusze – symulacje
Ile czasu?
16 godz./2 dni
Techniki sprzedaży
Dla kogo?
Handlowcy
W jakim celu?
Wzrost sprzedaży.
W jaki sposób?
Spotkanie jest prowadzone zgodnie z klasyczną formułą szkolenia sprzedażowego, tzn. takiego, które każdy pracownik działu handlowego powinien przejść oraz co jakiś czas odświeżać. W trakcie szkolenia są podejmowane takie zagadnienia z zakresu: pierwsze wrażenie, autoprezentacja, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty, odpieranie zarzutów, zamykanie sprzedaży.
Ile czasu?
SZTUKA PRZEMAWIANIA I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
Dla kogo?
Szkolenie adresowane dla wszystkich osób, które występują publicznie:
• Osoby pełniące kluczowe funkcje w firmie – średnia i wyższa kadra zarządzająca
• Osoby mające kontakt z mediami
• Osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
• Pracownicy jednostek public relations
• Prawnicy
• Politycy
• Nauczyciele, wykładowcy, trenerzy. •••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Obszary tematyczne: elementy autoprezentacji, przygotowanie konspektu wystąpienia, elementy mowy ciała, gospodarowania przestrzenią, praca głosem, prezentacja multimedialna.
W jakim celu?
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do:
• Przygotowania prezentacji w sposób logiczny, interesujący i przejrzysty,
• Występowania przed grupą bez tremy, w sposób zaplanowany,
• Zachowania dobrego samopoczucia i pewności podczas całego wystąpienia,
• Skutecznego dotarcia z treścią przekazu do słuchaczy, uzyskania dobrego kontaktu z grupą,
• Panowania nad własnym ciałem w czasie prezentacji,
• Umiejętnego poprawienia brzmienia swojego głosu,
• Poznania podstawowych ćwiczeń usprawniających artykulację,
• Doskonalenia wymowy i kultury wypowiedzi.
W jaki sposób?
Metoda warsztatowa, zajęcia prowadzone są w sposób aktywny, angażujący uczestników. Ćwiczenia grupowe i indywidualne połączone z analizą potrzeb uczestnika, warsztat rejestrowany kamerą.
Krótkie wystąpienia nagrywane przed kamerą i odtwarzane wraz z bieżącym feedbackiem od trenera.
Ile czasu?
2 dni (16 godzin)
Żonglowanie w biznesie
Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy chcą się szybko nauczyć czego niezwykłego, doświadczyć nowej pasji i możliwości przekraczania własnych granic.
W jakim celu?
Mówiąc najkrócej celem jest relaks, wspaniała zabawa i zrozumienie znaczenia zmiany w życiu.
W jaki sposób?
Tyle zabaw ile rekwizytów i pomysłów Uczestników. Doświadczenie pokazuje, że wiadomo od jakiego ćwiczenia zaczynamy, ale nigdy nie jesteśmy w stanie przewidzieć co będziemy robili pod koniec. Ta tajemnica jest bardzo pociągająca.
Ile czasu?
8 lub 16 godz.