Volvo Truck Corporation
dr Maciej Kesler - Competence Development Manager
Pan Paweł Fortuna realizował dla pracowników sieci dealerskiej Volvo Polska 7 różnych modułów szkoleniowych w ramach paneuropejskiego programu Accelerate Aftermarket. Jesteśmy zadowoleni zarówno ze stylu prowadzenia szkoleń, jakości przekazywanej wiedzy, jak i zaangażowania trenera w rozwiązywanie realnych problemów zgłaszanych przez uczestników szkoleń. W dalszym ciągu kontynuujemy współpracę z Panem Pawłem Fortuną i rekomendujemy ją każdemu, dla kogo liczy się profesjonalizm, wiedza i doświadczenie konsultanta oraz namacalny efekt współpracy. Obecnie (2008/2009) konsultanci FORTUNA & FORTUNA z powodzeniem realizują szkolenia wyższej kadry menedżerskiej w ramach programu "The Core".
Polkomtel
Grzegorz Salachna - Kierownik Zespołu Klientów Kluczowych
Doskonały mariaż wiedzy i kompetencji z pełną kontrolą nastrojów i zaangażowania uczestników. Najbardziej efektywne szkolenia łączące poważne i "z przymrużeniem oka" podejście do tematu. Doskonały mariaż wiedzy i kompetencji z pełną kontrolą nastrojów i zaangażowania uczestników. Cztery lata interesującej współpracy przy różnych projektach, brak efektu zmęczenia i znużenia pracowników. Firma FORTUNA & FORTUNA to kompetentny partner w obszarach treningu sprzedaży, aktywizacji pracowników, rozwiązywania problemów wewnętrznych i negocjacji handlowych.
Adamed
Katarzyna Rusin
Poszukując niestandardowych rozwiązań dla naszej kadry kierowniczej w ramach pionu badawczo-rozwojowego natknęliśmy się na firmę pana Pawła Fortuny. Spośród szerokiej gamy szkoleń jakie oferuje firma FORTUNA & FORTUNA dobraliśmy takie jakie najbardziej mogło odpowiadać naszym potrzebom i nie zawiedliśmy się. Szkolenie było prowadzone profesjonalnie i jednocześnie w sposób kreatywny. Zawierało nie tylko teoretyczne wykłady, ale jednocześnie ćwiczenia, podczas których mogliśmy się nie tylko wiele nauczyć, ale i dowiedzieć czegoś o sobie.
Krzysztof Kurowski
Pan Paweł Fortuna to niezwykła osobowość i wspaniały człowiek, który w swoim życiu obronił pewne ideały i wartości, nie poszedł za tłumem (światem), który zaczyna je gubić. To wszystko podczas dwóch dni szkolenia udało mu się zaszczepić we mnie, choć utrzymać i rozwijać to w sobie będzie na pewno trudno. Szkolenie prowadzone było w bardzo przyjaznej atmosferze, a od prowadzącego "biła" pasja i profesjonalizm. Po dwóch dniach szkolenia wiele się nauczyłem, myślę że pewne elementy już implementuję w swojej pracy i zarządzaniu zespołem, a Pana Pawła Fortunę zaliczam do ludzi inspirujących do podejmowania w życiu tych najwyższych celów...
Marcin Kołaczkowski
Pracę Pana Pawła Fortuny oceniam bardzo wysoko, zarówno pod kątem merytorycznym jak i czysto "ludzkim". Dysponuje on olbrzymią wiedzą, którą potrafi przekazywać w sposób bardzo interesujący, poparty ciekawymi przykładami i opisami. Przekaz jest zróżnicowany nie tylko pod względem treści, ale i formy - wykład, ćwiczenia w grupach, rozmowy, zabawy. Poza dużą dozą ciekawych informacji, od prowadzącego można było uzyskać także sporo "pozytywnej energii", co jest, moim zdaniem, również bardzo istotne. Sądzę, że powinniśmy utrzymywać kontakt z tego typu ludźmi.
Polskie Centrum Marketingowe
Robert Szajner - Kierownik Zespołu Szkoleń
Chciałbym bardzo serdecznie podziękować za świetnie merytorycznie przygotowane działanie szkoleniowe. Co niezwykle ważne, WIELKIE dzięki za Trenera dedykowanego do projektu - Panią Magdalenę Goławską, dzięki której nakreślona merytoryka przerodziła się doskonałe narzędzia. Prowadząca była Zjawiskiem Trenerskim samym w sobie, a to pozwoliło na rewelacyją realizację postawionych założeń. Opinia wystawiona przez uczestników po szkoleniu nie pozostawia absolutnie żadnych wątpliwości - "było naprawdę świetnie".
Allianz
Gabriel Rycel - Kierownik Wydziału Wsparcia Sprzedaży
Od dłuższego czasu poszukiwałem osoby, która nauczyła by naszych sprzedawców skutecznych i niestandardowych metod prowadzenia rozmowy telefonicznej zakończonej umówieniem spotkania z decydentem. Wybrałem Pawła Fortunę opierając się na referencjach i opiniach osób, które z nim współpracowały. Jego kreatywne podejście do problemu, otwartość na nasze pomysły doprowadziły do tego, że otrzymaliśmy unikalny materiał przygotowany wyłącznie dla nas. To jest to o co nam chodziło. Paweł udowodnił, że jest w stanie wypracować coś nowego od podstaw i co najważniejsze jest to produkt najwyższej jakości. Polecam jego usługi wszystkim tym, którzy lubią eksperymentować przy trudnych tematach i lubią poczuć smak satysfakcji gdy wspólnie z trenerem osiągają założone cele.
Top English School
Paweł Majtyka - Współwłaściciel
Nasza firma zajmuje się prowadzeniem sieci szkół językowych Top English School. Współpracujemy z grupą dyrektorów regionalnych i dyrektorami poszczególnych ośrodków. Na początku listopada uczestniczyliśmy w spotkaniu na temat Motywacji i Kreatywności prowadzonym przez pana Pawła Fortuna i Mirosława Urbana. Nikt bardziej trafnie do tej pory nie trafił w potrzeby naszych pracowników. Szkolenie przebiegało profesjonalnie, prowadzący w sposób celny rozpoznał potrzeby grupy i dzięki wykorzystaniu niekonwencjonalnych metod, zaskakujących rozwiązań, otwartych dyskusji spowodował czynny jej udział w szkoleniu. Wszystko to w połączeniu z poczuciem luzu i dużą dawką dobrej zabawy sprawia, że FORTUNA & FORTUNA jest godnym polecenia partnerem, który charakteryzuje się nieszablonowym podejściem do problemów, właściwym warsztatem i, co ważne, dba o właściwą atmosferę organizowanych przez siebie spotkań.
Lidex Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji
Stanisław Buczyński - Prezes
Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji LIDEX z wielką przyjemnością udziela referencji Panu Pawłowi Fortunie, który przygotował i przeprowadził szkolenie na temat „Psychologia telefonicznej obsługi klienta”. Trzykrotne uzyskanie godła Inwestor w kapitał Ludzki jest potwierdzeniem dużego zaangażowania w ciągłe podnoszenie kwalifikacji zespołu LIDEX. Te doświadczenia pozwalają nam wysoko ocenić Pana wiedzę i profesjonalizm oraz polecić jako godnego zaufania partnera w biznesie.
Tchibo
Tomasz Gruszczyński - National Key Account Manager
Jeżeli szukacie Państwo standardowego szkolenia, gdzie prowadzący stoi przed tablicą oraz prezentuje niepotrzebne wykresy, a uczestnicy boją się odpowiedzieć na pytanie w „nieodpowiedni sposób”, na pewno odradzam wybór Pana Pawła Fortuny. Jeżeli szukacie Państwo szkolenia, w czasie którego chcecie posiąść wiedzę teoretyczną, trudną do przełożenia na praktykę – odradzam firmę Fortuna & Fortuna. Jeżeli szukacie Państwo szkolenia, o którym zapomnicie lub chcecie zapomnieć w przyszłości – również odradzam wybór Pana Pawła Fortuny.
Jeżeli natomiast szukacie Państwo szkolenia kierunkującego, dopasowanego do konkretnych uczestników i konkretnych sytuacji, szczerze polecam kurs prowadzony przez firmę FORTUNA & FORTUNA.
Dwa dni szkolenia „Executive Negotiations” spędzone w towarzystwie Pana Pawła były dla nas naprawdę chwilami inspirującymi – a jesteśmy osobami, które już kilka lat zajmują się współpracą z sieciami handlowymi i były na niejednych kursach negocjacyjnych. Oprócz tego, że dowiedzieliśmy się sporo o nas samych, mogliśmy pod okiem fachowca rozwiązywać konkretne problemy, z którymi borykamy się na co dzień. Mając w zanadrzu jego wykształcenie psychologiczne oraz doświadczenie biznesowe, wypracowaliśmy skuteczne podejścia negocjacyjne do rzeczywistych sytuacji. A oprócz tego mogliśmy poznać bardzo ciekawą technikę odstresowania i relaksu, o której Państwo musicie się już sami dowiedzieć… Szczerze polecam!!!
Lambert Smith Hampton
Anna Dziewiątkowska
Niewątpliwie jedne z najciekawiej spędzonych godzin w naszym życiu. Paweł Fortuna imponuje wiedzą, profesjonalizmem i ciekawością. Dzięki swojej otwartości szybko zyskuje sympatię. Jeżeli zajęcia ze studentami prowadzi w identyczny sposób jak szkolenia to na pewno nie narzeka na frekwencję a my osobiście żałujemy, że nie spotkaliśmy podobnej osobowości w trakcie swoich studiów. Paweł to jedna z najciekawszych osób, jakie mieliśmy okazję poznać – mamy szczerą nadzieję, że nasza znajomość i współpraca z nim się nie zakończy. Szczerze polecamy wszystkim "głodnym wiedzy". Uważamy, iż szkolenie było oryginalne. Nikt nas nie katował nudnymi wywodami. Czas spędzony luźno, efektywnie – nie chcieliśmy kończyć. Paweł jest wspaniałym człowiekiem, to słowo jest duże, ale jak najbardziej określa jego osobę. Podoba nam się przekazywanie wiedzy, podoba nam się, że widzi w nas pozytywne strony, a ewentualne defekty, pomyłki wyjaśnia w znakomity sposób. Jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy poznać na swej drodze kogoś tak "bogatego".
Polkomtel
Piotr Skrzypczak - Kierownik Departamentu Obsługi Programów Lojalnościowych
W imieniu uczestników szkolenia chciałbym serdecznie podziękować trenerowi Pawłowi Fortunie za wyjątkowo interesujące i przydatne szkolenie dla pracowników Polkomtel S.A. „Kształtowanie lojalnych Klientów". Nadrzędnym celem szkolenia, który bez wątpienia został osiągnięty, było podnoszenie efektywności działania i kwalifikacji konsultantów. Drugim celem, który mogliśmy zauważyć było budowanie motywacji i integracja zespołu – zakończone również sukcesem.
Najcenniejsze w tym szkoleniu było:
- Program indywidualnie dobrany do naszych potrzeb,
- Minimum teorii, maksimum praktyki i doświadczenia,
- Nasz aktywny udział w szkoleniu,
- Doskonałe przygotowanie prowadzącego i dokładna znajomość specyfiki naszej pracy, co
mogliśmy odczuć podczas całego szkolenia,
- Indywidualne podejście do każdego z uczestników,
- Doskonałe poczucie humoru trenera, które odegrało ogromną rolę w tym szkoleniu.
Jestem przekonany, że szkolenie to zaktywizowało grupę naszych pracowników, pokazało obszary, nad którymi powinniśmy się skoncentrować w szczególności i pomogło nam poznać się wzajemnie w innych warunkach niż codzienna praca.
Star Foods Polska
Nisko Koskiniotis – Key Account Manager
Pracownicy naszej firmy zajmujący się negocjacją warunków handlowych uczestniczyli w cyklu szkoleń: „Doskonalenie predyspozycji negocjacyjnych” prowadzonych przez pana Pawła Fortuna. Efektem szkolenia jest skuteczne stosownie przez naszych pracowników technik negocjacyjnych, co pozwala im maksymalnie wykorzystać prawdopodobieństwo sukcesu w realnych negocjacjach. Szkolenia przebiegały profesjonalnie, prowadzący w sposób trafny rozpoznał potrzeby grupy i spowodował czynny jej udział w szkoleniu.
Lorenz Bahlsen Snack World
Sławomir Głodek – Key Account Manager
Jeżeli myślisz, że to kolejne szkolenie z pakietem gotowych informacji a Ty musisz jakoś spędzić te dwa lub więcej dni, aby szef miał poczucie, że coś dla Ciebie zrobił to jesteś w błędzie. Twoje uczestnictwo to duże przeżycie jestem pewien, że nie zapomnisz tego tak długo tak jak nie zapomina się pierwszej randki, pocałunków, udanych wakacji, czy ulubionych nauczycieli w szkole. Niekonwencjonalne metody, zaskakujące rozwiązania, otwarte dyskusje i coś, czego nie ma na szkoleniach, czyli poczucie luzu i dużo dobrej zabawy. Fakt pochłaniania wiedzy jeszcze nigdy nie sprawiał mi tyle radości, a nabyte umiejętności wykorzystasz nie tylko w pracy zawodowej z klientami, szefem, ale również w życiu codziennym – w kontaktach ze znajomymi, kierowcą taksówki czy panią z banku. Musisz koniecznie tego doświadczyć!
Netafim
Eitan Zauberman - Dyrektor
FORTUNA & FORTUNA to firma godna polecenia za rzetelność, wiedzę, doświadczenie i profesjonalizm.
Grand
Małgorzata Pawlak - Prokurent
Pracownicy „Grand” Sp. z o.o. uczestniczyli w szkoleniu „Praktyczna psychologia perswazji w sprzedaży”. Mimo intensywności szkolenia, jego uczestnicy wyszli z niego pełni sił, energii i motywacji do działania. Bardzo atrakcyjna forma przedstawienia, a w efekcie doskonalenia zasobów sprzedaży sprawiła, iż nowe techniki zostały łatwo przyswojone, a aktualnie stosowane w Grand w porządku dziennym.
Doceniamy zaangażowanie i profesjonalizm doprawiony dużą dozą humoru. Gratulujemy również umiejętności prostego przekazania i przedstawienia rozwiązań wielu trudnych sytuacji, z którymi na co dzień boryka się dział handlowy.
Reasumując FORTUNA & FORTUNA to bardzo dobry sposób aby pozyskać rzetelną wiedzę i udoskonalić metody własnych działań, a wszystko to w luźnej i wesołej atmosferze.